مقالات واریس

بولتن فشار درمانی سیگواریس

در این بولتن خلاصه ای از مقالات و بحث های پزشکی ارائه شده توسط متخصصین فلبولوژی در سرتاسر جهان با ذکر رفرنس آورده شده است. دو بار در سال تجدید چاپ و به روز می شود و عضویت در آن رایگان است. در حقیقت بولتن فشار درمانی ادامۀ کار تحقیقات پروفسور پارچ، ریب و دکتر استمر مندرج در کتاب “فشار درمانی اندام تحتانی” است و بیش از ۴۰۰۰ مقاله ارزنده در زمینه فشار درمانی در آن ارائه شده است.
لیستی از تازه های پزشکی در هر بولتن آورده شده است که همگی بصورت آنلاین در سایت Stemmer Library قابل دسترسی می باشند. برای عضویت و دریافت رایگان مقالات، لطفاً به سایت زیر مراجعه کنید.
www.stemmerlibrary.com
Stemmer Library در اصل به توصیه دکتر رابرت استمر و سرمایه گذاری کمپانی سیگواریس در سال ۲۰۰۱ ایجاد شد و تحت نظارت مستقیم انجمن بین المللی فلبولوژی به کار خود ادامه می دهد. در ابتدا مجموعه مقالات بر اساس مطالب کتاب “فشار درمانی اندام تحتانی” که نوشته مشترک پروفسور هوگو پارچ، پروفسور ابرهارد ریب و دکتر رابرت استمر بود، جمع آوری می گردید. این کتاب در سال ۱۹۹۹ چاپ شده بود و شامل بیش از ۱۲۰۰ رفرنس در زمینۀ فشار درمانی می شد.
در طول سال ها، مقالات ارائه شده توسط متخصصین فلبولوژی سرتاسر جهان در کتابخانه استمر، بطور منظم به روز شده اند. امروز در این مجموعه بیش از ۴۰۰۰ مقاله مرتبط وجود دارد. سیگواریس امید دارد با امکان دسترسی آنلاین و سریع به این مجموعه در هر نقطه از جهان، جامعۀ پزشکی بتواند مقاله مورد نیاز بیمار خود را پیدا کند و بکار برد.
سیگواریس هم چنین از دست اندرکاران این مجموعه بسیار قدردانی می کند، انسان ها و ارگان های ارزشمندی چون: La Societe Francaise de phlebologie، انتشارات Sage، Verlah Hans Huber، Schattauer GmbH، Edizioni Minerva، انجمن HMP، انتشارات RCN، انتشارات Thieme و گروه Mark Allen.

www.stemmerlibrary.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید