تاریخچه سیگواریس تا به امروز

تعهد در نوآوری و توجه دائمی به کیفیت بالا، موجب سلامتی و ارتقای کیفیت زندگی مصرف کننده می شود.
بعنوان یک پیشروی جهانی در فشار درمانی، ما، گروه سیگواریس، با نظر به گذشته و مسیری که برای بیش از ۱۵۰ سال طی کرده ایم، احساس غرور میکنیم. برای امروز و آینده، خود را متعهد به توسعه و نوآوری محصولات به جهت احساس هرچه بهتر و رضایت مشتری کرده ایم. هر روز تلاش می کنیم.
۱۸۶۴

Moritz Ganzonu-Străuli

قهرمان ژیمناستیک و مؤسس کمپانی بود. او در سال ۱۸۶۴، به همراه شریک تجاری خود Niklaus Barthelts (1837 – ۱۸۹۱) به عنوان مولدان این صنعت، اساس کسب و کاری را برای نسلهای بعدی خود پایه گذاری کردند. او دانش بازرگانی خود را با اقامت در کشورهایی مانند مصر، توسعه داد. کمپانی Ganzoni & Barthelts در سال ۱۸۶۴ بعنوان فروشگاه و انبار ذخیره و عرضه لوازم خیاطی، در وینترتور سوییس تاسیس شد. در اوایل سال ۱۸۶۵، بدلیل درخواستهای زیادی که برای کشهای لاستیکی مناسب برای نیم پوتین های بدون بند کفش، که خیلی مد شده بود و خواهان داشت، دریافت کردند، شروع به تولید آن کشها در ۴ دستگاه بافندگی کردند. سال ۱۸۷۰، تعداد دستگاههای بافندگی به ۲۰ عدد رسیده بود و کارگران بافنده زیادی آماده و در انتظار بودند که با بالا رفتن تقاضاها، درخانه هایشان شروع بکار کنند.
سیگواریس 1864

تصویر Moritz Ganzoni-Străuli (1900 – ۱۸۳۰) که تا سال ۱۸۹۰ در گانزونی وینترتور فعالیت میکرد
۱۸۷۷

ساخت کارخانه در وینترتور

ساختمان کارخانه در خیابان Grῡzen 44 برپا شد (این ساختمان در حال حاضر موزه عکس می باشد). ۴۰ دستگاه کش بافی به کار بسته شدند که نیرویشان از دو کمربند انتقال یک موتور پیستون بخار تامین میشد. یک فروشگاه باز شد بدلیل اینکه مشتریان کالاهای ظریفتر و سفارشی میخواستند. آن انبار و فروشگاه لوازم خیاطی قبلی فروخته شد و بافندگان خانگی کار خود را از دست دادند. شبکه توزیع تمام اروپا را فرا گرفت و حتی فراتر از آن تا شمال افریقا و آرژانتین.
سیگواریس 1877

بخش سفارشات: کارت پستالها از طرف صوفیا، پراگ و ایرن از دهه ۱۹۸۰
۱۸۹۰

Moritz Ganzoni – Nadler

پس از سالها یادگیری و سفر، او در سن ۲۵ سالگی مسئولیت مدیریت و رهبری کمپانی را در آن زمانهای سخت بعهده گرفت. او یک کارفرمای نمونه بود و در دفاتر عمومی همچون دادگاه بازرگانی، فعالیت داشت. بعنوان یک باریتون با صدای آهنگین و لطیف با ارکستر سمفونی وینترتور در تمام طول عمر خود، پبوند محکمی داشت. در سال ۱۸۹۰ یک شرکت بیمه پزشکی تاسیس شد و قانون حق صحبت کارمندان در جلسات عمومی مطرح شد. تعرفه حمایتی مشکل ساز گردید. در سال ۱۸۹۵ یک شعبه در Dornbirn واقع در اتریش باز شد. در ابتدا به نظر امیدوارکننده میرسید اما در ادامه رقابت سخت شد و نهایتا در سال ۱۹۰۰ با بدهی زیاد به شرکت رقیب بزرگتر فروخته شد.

تصویر Moritz Ganzoni-Nadler (1920 – ۱۸۶۵( که تا سال ۱۹۲۰ در گانزونی وینترتور فعالیت می کرد
۱۹۰۰

ارتباطات تجاری از پاریس تا ورشو و دنیای جدید گسترش پیدا کرد

آمار فروش در اتریش، در بین سالهای ۱۸۹۰ تا ۱۹۱۰ از یک سوم تا سه درصد کاهش یافت درحالیکه آلمان توانست حضور ۴۵ درصدی خود را تا  سال ۱۹۰۶ در اغلب بازارهای جهانی تثبیت کند. تا اینکه پارچه کشباف جدیدی که تازه به مجموعه اضافه شده بود، توانست گانزونی را از ورشکستگی نجات دهد. تقاضا بسیار بالا رفت تا جاییکه در سال ۱۹۰۷ جوابگوی سفارشات نبودند.

برای دهه ها، سینه بندها و گنها شاخه مهمی از داد و ستد محسوب می شدند.
۱۹۱۴

Werner Ganzoni

او علاقه به داشتن یک شغل آکادمیک داشت اما پدرش تصمیم متفاوتی برایش گرفته بود، پس او نیز تصمیم گرفت تا به ندای درون خود گوش کند. در سال ۱۹۲۰ در سن ۲۸ سالگی، مدیریت کمپانی را به عهده گرفت و برای نیم قرن یک مدیر پرشور  باقی ماند. او همچنین علاقه و گرایش عجیبی به موسیقی، ادبیات و هنر داشت. در سال ۱۹۱۴ در ابتدای جنگ جهانی اول، با افزایش درخواستهای محلی، اوضاع کار بهتر شد. بدلیل تجهیزات پیشرفته تر، از تعداد ساعتهای کاری کاسته شد و البته تهیه مواد خام مشکلاتی را ایجاد کرد. علیرغم افزایش تقاضا، تولید به اجبار شرایط، محدود شد.

Werner Ganzoni (1972ـ۱۸۹۲) تا سال ۱۹۷۲ در گانزونی وینترتور و سنت گالن فعالیت می کرد.
۱۹۱۸

Paul Ganzoni – Bidermann

او برادر کوچکتر Werner Ganzoni بود که میتوانست یک موسیقیدان شود. اما او به تجارت خانوادگی وفادار ماند و پس از آموزشهای فنی و بازرگانی گسترده، شرکت فرانسوی همتای گانزونی (sister company) را تاسیس کرد. که کاملا منطبق با سلیقه مختلف هر دو برادر بود. در ششم سپتامبر ۱۹۱۸ کارگران بخش بافندگی دست به اعتصاب زدند. در جولای،صندوق بازنشستگی افتتاح شد. اعتصاب پس از ده روز پایان یافت. توافق بر این شد: کمپانی از هر اقدامی علیه زنان و مردان اعتصاب کننده اجتناب میکند. در صورت بازگشت طبیعی کارگران به کار و تولید معمول، پرداخت حق الزحمه انجام پذیرفت.

Paul Ganzoni-Bidermann (1988 – ۱۸۹۹) که تا سال ۱۹۶۷ در گانزونی سنت لوئیس فعالیت می کرد.
۱۹۱۹

پایان جنگ جهانی اول

بعد از پایان جنگ جهانی اول، وضعیت طبیعی که پیش بینی میشد حادث نگردید. برعکس، از آنجائیکه انگلستان تهیه مواد اولیه را در دست گرفته بود، گانزونی برای ادامه کار مجبور بود که با کمپانی دشمن، ارتباط کاری بسیار نزدیکی داشته باشد. مداخله های زیادی لازم بود تا در سفارت بریتانیا در برن سوئیس صورت پذیرد تا مشکلات حل شوند.

سربرگهای گانرونی وینترتور (۱۹۲۴عکس بالایی) و گانزونی سنت لوئیس (۱۹۳۲ عکس پایینی)
۱۹۲۱

سازماندهی مجدد کمپانی

بعد از یک سال بسیار موفق کاری، به ناگاه فروشها متوقف شد و خسارات زیادی به بار آمد. کمپانی مجددا سازماندهی شد. بخاطر نداشتن دورنمای واضحی از آینده، هیچ پیشنهاد جدیدی از بازار سوئیس دریافت نشد. احیا و تقویت پروسه صادرات تحت شرایط سختی همچون تعرفه های حمایتی، تورم و مشکلات سیاسی انجام میشد. ۳۰ نفر در سایت تولید وینترتور مشغول به کار بودند. یک کمپانی که در سال ۱۹۲۰ تاسیس شده بود به حمایت پرسنل بازنشسته پرداخت و در موارد اورژانسی که چندین بار در آینده بوجود آمد، کمک کرد.

سالن اصلی در وینترتور (۱۹۳۲)
۱۹۲۴

احیای مجدد کسب و کار

در فرانسه، یک تعرفه حمایتی ۳۰ درصدی، مانع احیا و تقویت مجدد کسب و کار گردید. آنها تصمیم گرفتندخط تولید خود را در سنت لوئیس راه اندازی کنند. ساختمان کارخانه تکمیل شد و تولید در دسامبر ۱۹۲۴ آغاز گردید. بعد از حل مشکلات اولیه، Ganzoni Freres از قانون حمایت از تولید داخلی فرانسه منفعت برد. به برکت این تعرفه حمایتی، کالاهای پک شده بیشترین فروش را داشتند.

کارخانه در سنت گالن ـ بروگن. دوره فعالیت از سال ۱۹۲۸ تا ۱۹۷۲
۱۹۲۶

کارخانه کشبافی گانزونی در وینترتور دوباره پا گرفت

جهت اجتناب از وابستگی به تنها سری محدودی از کالاها بودن، انواع کالاها گسترش داده شدند. الیاف کشی باکیفیت بکار گرفته شدند و پارچه های عریض و متخلخل کشی برای تولید کمربندها، بند شلوارها، جورابها و بند جورابها مورد استفاده قرار گرفتند. نام تجاری سامسون در بازار سوییس جایی برای خود پیدا کرد و با تولید جوراب های کشی گردباف، زمینه های یک کار جدید و نوظهور فراهم آمد.

کارگاه تولید لباس در سنت گالن سال ۱۹۳۲
۱۹۲۸

وینترتور بدلیل کمبود جدی نیروی کار متخصص با مشکل روبرو شد

شرایط در سنت گالن تغییر می کرد جایی که سقوط صنایع دوخت و دوز و بخیه زنی منجر به بیکاری هزاران نفر شده بود. در هشتم اکتبر، گانزونی الاستیک، کمپانی دوزندگی Zăhner & Schiess سابق واقع در حومه شهر سنت گالن، بروگن، را خریداری کرد. بخش بافندگی کشها و همینطور قسمت تولید در آن سایت قرار داشت. از میزان تاثیر اعتصاب کارگران در سایت وینترتور در ژانویه اطلاعاتی در دسترس نیست.

تصویر لوگوی کش سامسون که سالها برند کمپانی گانزونی بوده است
۱۹۳۱

Gummistoffe und Gummibănder

در مغازه های زنجیره ای Gummibănder Gummistoffe und  (پارچه های کشباف و بندهای کشی)، لوازم خیاطی، بندها و بند جورابها و بند شلوارها که همگی در وینترتور تولید میشدند به فروش می رفتند. بعلاوه، کشهایی که از نخ پنبه و ابریشم تولید می شدند، صاف یا بدون سوراخ دکمه ای، جورابهای کشی و قسمتهای کشباف گنها و کمربندها نیز وجود داشتند که در شعبه بروگن سنت گالن تولید می شدند.

محل دوزندگی گانزونی سنت لوییس در سال ۱۹۳۲
۱۹۳۶

بحران اقتصادی جهانی منجر به سقوط قابل توجه صادرات گردید

دستمزدها و حق الزحمه ها در سنت گالن و سنت لوییس قطع شد. محصولات جدید، جوراب شلواریها، کمربندهای مردانه، طنابهای مخصوص گلایدرها و طنابهای مخصوص مورد استفاده در صنایع هوا فضا همگی قرار بود که وارد بازار داخلی بشوند اما در آن سالهای سخت و پر از چالش، ظرفیت صنایع کشبافی بواسطه رقابتهای بسیار، بیش از حد شده بود.

نمایشگاه سال ۱۹۳۹: تبلیغ گلایدرهای طناب دار
۱۹۳۷

آغاز کار دو شیفته

دولت Blum، ۴۰ ساعت کار در هفته را تعیین کرده  و حکم به کاهش دستمزدها داده بود که تا ده درصد اعمال میشد. و این امر موجب شروع دو شیفت کار کردن و افزایش تولید به جهت دستیابی به سود بیشتر گردید درحالیکه مارجینها همچنان رو به کاهش بود. مثل راه رفتن بندباز روی طناب بود که نتیجه در آخر مشخص میشد و شد. درست قبل از جنگ جهانی دوم، کمپانی در سنت لوئیس پایه های خود را محکم کرد.

سربرگها از سال ۱۹۳۹ (عکس بالایی) تا ۱۹۴۴ (عکس پایینی)
۱۹۳۸

صنایع کشبافی سوییس در بحران شدید

از سال ۱۹۲۸، صادرات تا ۸۵ درصد کاهش یافت. گانزونی هم تحت تاثیر این نقصان قرار گرفت. بازار داخلی ظرفیت جبران این کاهش را نداشت بخصوص که مارجینها هم نصف شده بودند. با کاهش ارزش ۳۰ درصدی فرانک در سپتامبر، امید به صادرات کمرنگتر شد. گانزونی تنها با فروش زمین و دریافت کمک مالی از سمت صاحب کمپانی توانست روی پا بماند.

کارمندان گانزونی در سال ۱۹۴۱ سنت گالن
۱۹۳۹

با شروع جنگ جهانی دوم، محل کمپانی در سنت لوییس تبدیل به مکان استقرار نظامی گردید

در ماه می سال ۱۹۴۰، کمی بعد از حمله آلمانها، کمپانی مجددا شروع به تولید کرد و کارمندان نیز ملزم به کار شدند. ارتباط و تماس با سوییس تقریبا از دست رفته بود. یک شعبه در لیون باز شد که بر خلاف انتظار، با اینکه دولت Vichy رسما آنرا خانه یهودیها می دانست، خوب عمل کرد.

تبلیغات بافت کشی گانزونیتکس سال ۱۹۴۳
۱۹۴۱

قیمتها در سوییس در مقایسه با سال ۱۹۳۶ سه برابر شد

مواد اولیه به شدت کمیاب شدند. گزارش سالیانه از سال ۱۹۴۱ بیانگر این است که پلن تولید تابع تولید الیاف کشی بود. قانون رفاه به نفع پرسنل برای بار دوم در سنت گالن در سال ۱۹۴۲ تغییر کرد. یک اتحادیه کارگری تصمیم به مصرف منابع مالی گرفت. به اجبار درصد کش بکار رفته در محصولات به مرور کاهش یافت.

محل اقامتهای ارزان قیمت برای کارمندان: مسکن سنت گالن هاگن هالد سال ۱۹۴۸
۱۹۴۵

از سال ۱۹۴۴، کمپانیهای گانزونی در لیست سیاه گروه متفقین قرار گرفته و در معرض تحریم بودند

مشکلی که خیلی زود خود را نشان داده بود، بدنبال معاهده واشنگتن بین سوییس و امریکا در سال ۱۹۴۶ حل و فصل شد. سال بعد از آن، شرکت گانزونی الاستیک در فروش رکورد زد. اما این پیشرفت ها بدلیل نیاز به صعود حادث شد ولی عمر بلندی نداشت. شرایط در سنت لوییس نیز در سالهای ۱۹۴۸ – ۱۹۴۷ مشابه بود؛ بعد از یک صعود کوتاه، وضعیت تغییر کرد.

غرفه نمایشگاه در Foire de Lyon در سال ۱۹۴۶
۱۹۴۷

Peter Ganzoni – Morel

بعنوان فرزند بزرگ خانواده از میان چهار خواهر و برادر، او در سال ۱۹۵۰ وارد کمپانی گانزونی گردید. او در مرکز دس جونز پاترونز دانش نساجی و مدیریت اجرایی را کسب کرد. از اوایل ۱۹۶۷ مسئولیت اداره کمپانی را به تنهایی عهده دار شد. با خریدن Tricotage Elastique du Forez (T.E.F) در سال ۱۹۸۸، تصمیم اصلی برای گسترش کار سیگواریس در فرانسه گرفته شد. قلب عاشقان موسیقی و نوازندگان ویولن به صدای ترانه فرانسوی میدانم چگونه زندگی کنم می تپد. در سال ۱۹۴۷، با همکاری انجمن غیر انتفاعی مسکن، اهداء منطقه مسکونی هاگن هالد در نزدیکی محل کارخانه در سنت گالن صورت گرفت. گانزونی شش ردیف خانه برای اجاره به پرسنل خود خریداری کرد همین روش در سنت لوییس و وینترتور بکار گرفته شد.

پیتر گانزونی مورل تا سال ۱۹۹۳ در گانزونی فعالیت داشت
۱۹۵۶

رکود در صادرات، آمار فروش در سوییس را کاهش داد

آمار فروش در سوییس به دلیل رکود در صادرات کاهش یافت اما طیف گسترده ای از محصولات شامل بند کفش، طنابهای صنایع هوا فضا و جورابهای کشی ساخته Werner Ganzoni هنوز شدیداً خواهان داشتند. از دست دادن ۹۰هزار فرانک در سال ۱۹۵۵ تنها با وام از طرف سهامداران قابل جبران شد. سایت تولید در وینترتور از کار متوقف شد. امید این وجود داشت که باقی محصولات همچنان بتوانند تولید شوند بدون نیاز به مدیریت مدرن آنچنان که در حال حاضر نیاز است.

جورابهای سامسولاتکس (سال ۱۹۵۱): بافته شده از کش سیگواریس
۱۹۵۸

پس از خسارتهای زیاد، Ganzoni Freres تبدیل به یک کمپانی مستقل خانوادگی شد

برخلاف ارتباطات مالی پیوسته با سنت گالن، اصول جدیدی حکمفرما شد: قرار شد دو کمپانی مانند دو کمپانی مستقل عمل کنند. سرمایه گذاریهای سنگین برای ماشین آلات سود قابل توجهی به دنبال نداشت. در سال ۱۹۵۹، تولید پارچه های عریض در سنت گالن متوقف گردید، در حقیقت درست بعد از اینکه صنعت تولید کرست بدلیل مد روز بودن، مهمترین مشتری به شمار میرفت. ورنر گانزونی اینچنین نوشته است: بعید میدانم که آنقدر دوام بیاوریم که جشن صدسالگی کمپانی را بگیریم.

ورنر گانزونی، فونت سیگواریس را در سال ۱۹۶۲ طراحی کرد
۱۹۶۱

اولین جوراب فشار درمانی

در یک مجمع پزشکی بین المللی در سال ۱۹۶۱، یک جوراب درمانی از جنس لاتکس، با نام تجاری سیگواریس عرضه شد که آماده شدن آن با همکاری دکتر متخصص فلبولوژی کارل سیگ از سال ۱۹۵۹ آغاز شده بود. این جوراب فشار دائماً کاهشی را اعمال میکرد بطوریکه فشار از ناحیه مچ پا شروع میشد و بصورت کاهشی تا سمت بالای ران پیش میرفت. در بافت مدل Finela Forma که بعد از آن عرضه شد تنها الیاف مصنوعی بکار رفته بود.

بیلبورد تبلیغاتی نشان دهنده دسته بندی متنوع محصولات
۱۹۶۲

تعداد کارمندان گانزونی از ۷۹ نفر به ۳۰ نفر تقلیل یافت

بعد از یک ارزیابی کاری معلوم شد که گانزونی با داشتن محصولات متنوع و گسترده، شانسی برای باقی ماندن در عرصه تجارت نخواهد داشت. تنها راه حل این بود که بطور اختصاصی تنها روی تولید جورابهای درمانی فعالیت کند. پروسه تولید دستخوش تغییرات اساسی شد و دپارتمان تولید نخهای کشی به یک رقیب فروخته شد و به شهر گاساو در سوییس منتقل گردید. بیشتر کارمندانی هم که در آن قسمت مشغول بودن به آنجا رفتند. تعداد کارمندان مستقر در گانزونی از ۷۹ نفر به ۳۰ نفر رسید.

جورابهای سیگواریس در سنت گالن بوسیله ماشینهای گردباف لوکاس تولید می شوند. سال ۱۹۶۵
۱۹۶۴

در سنت گالن اوضاع خوب است و نه فرانک از ده فرانکی که بدست می آید بواسطه جوراب درمانی است

در صدمین سالگرد کمپانی، گانزونی بار دیگر تبدیل به یک شرکت تخصصی و موفق در صادرات مطرح است. قسمتی از بروشور مربوط به صد سالگی: “بالاخره به پیشرفتی عظیم که سالها به دنبالش بودیم دست یافتیم و حالا یک برنامه اقتصادی موفق و مثل همیشه خلاق داریم.” در سنت لوییس، محصولات جدیدی به سبد تولید اضافه شدند اما تغییرات اصلی و بزرگ هنوز در راه بودند.

۱۹۶۶

تولید جورابهای درمانی در سال ۱۹۶۴ در سنت لوییس آغاز شد که دستاورد بزرگی بود

در مدت کوتاهی، سیگواریس نفر اول در بازار گردید. هرچند هنور مشکلات دپارتمان تولید نخ کشی باقی مانده بود. بعد از مذاکرات پیچیده با خانواده های مالکین، کمپانی بر اساس الگوی سنت گالن تغییر کرد. جدای از جورابهای درمانی، تنها مورد باقیمانده در برنامه که بخوبی هم مورد استقبال قرار گرفت ” ceintures chauffantes” کمربندهای گرمایشی بودند؛ تولید آنها تا سال ۱۹۷۰ از ۲۰.۰۰۰ عدد به ۱۰۰.۰۰۰ عدد رسید.

سیگواریس و فینلا: دو برندی که بازار جهانی را فتح کردند
۱۹۶۹

Werner Ganzoni – Schwarzenbach

او بعنوان یک شریک کوچک و کارشناس پارچه وارد کمپانی شد و تا سال ۱۹۶۰ فعالیت کرد. در سال ۱۹۷۳ کمی بعد از تصادف مرگبار پدرش دوباره به کمپانی برگشت. او کمپانی را از یک کمپانی صادرات-گرا به یک کمپانی فعال بین المللی تبدیل کرد. این نوازنده با استعداد پیانو، یک تاجر ثابت قدم و ماندگار بود. در سال ۱۹۶۹ بررسیهای مختلف سازمانی مشخص کرد که یک ایراد ساختاری در هولدینگ آکرونت وجود دارد. این هولدینگ از سال ۱۹۴۵ در Chur واقع شده بود و عمداً خیلی ضعیف ساخته شده بود بنابراین نمی شد تصمیمات گروهی گسترده ای برایش گرفته شود و برنامه های متنوعی ریخته شود. از ابتدا قرار شده بود که این دو سایت مستقل از همدیگر عمل کنند. پیشنهاداتی که برای تغییر سایت از سنت لوییس ارائه شده بود موفق نبودند و همگی از سمت سنت گالن که از لحاظ مالی قویتر بود وتو می شدند. همین وضعیت برای دو دهه دیگر ادامه یافت تا اینکه یک کنفرانس مدیریتی اجرایی برگزار شد.

ورنر گانزونی شوارتزن باخ (۲۰۰۲ – ۱۹۲۶( تا سال ۱۹۹۳ در گانزونی سنت گالن مشغول به کار بود.
۱۹۷۰

گانزونی سنت گالن هفت سال بسیار موفق را سپری کرد

در توضیحات بعدی، سیگواریس برندی است که بیش از همه در باره اش صحبت می شود. برگشت سرمایه به شش برابر رسید؛ ۲۰۰.۰۰۰ جفت جوراب درمانی تولید شد. نیمی از آنها در جمهوری فدرال آلمان به فروش رفت، یک چهارم در سوییس و یک چهارم باقی در بقیه کشورهای جهان. تعداد کارمندان از ۴۳ نفر به ۱۰۳ نفر افزایش پیدا کرد. از سال ۱۹۶۸، جورابها توسط یک کمپانی تخصصی در هوندویل سوییس، سجاف و بعد از آن بطور کلی چک می شدند.

ماشین کمپانی با تبلیغات سیگواریس سال ۱۹۷۳
۱۹۷۲

ساختمان جدید کمپانی در سنت گالن

بعد از سالها کار در یک فضای کوچک غیر قابل تحمل، ساختمان جدید کاربردی با قابلیت توسعه یافتن در صورت نیاز در سنت گالن برپا شد. در طی سالهای بعدی، ساختمان چندین بار بزرگتر شد.

ساختمان جدید کمپانی در سنت گالن
۱۹۷۴

پنجاهمین سالگرد تاسیس کمپانی گانزونی در سنت لوییس

ریاست اتاق بازرگانی، مال هوس، از کمپانی بعنوان یک کمپانی موفق و مثال زدنی خانوادگی تقدیر کرد. برنامه های خوبی در حال اجرا بود؛ کمپانی قصد داشت صادرات خود را مشخصا گسترش دهد، اما در طول ۱۵ سال، صادرات از ۲۰ درصد به ۵ درصد کاهش یافت، درحالی که فروش داخلی دائما افزایش میافت. کمربندهای حرارتی، بخصوص، محصولاتی بودند که در آفریقای شمالی فروش خوبی داشتند اما در بازار داخلی خیلی مورد تقاضا نبودند.

مهدکودکهای روزانه مخصوص کارمندان در سنت گالن. سال ۱۹۷۳
۱۹۷۵

۹۰ درصد محصولات به چهل کشور صادر می شد

۹۰ درصد محصولات تولید شده در سنت گالن به ۴۰ کشور دنیا صادر می شد، چالش بزرگی که نیازمند برپایی کمپانیهای مستقل در بازارهای مهم دنیا بود. سیگواریس وین در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد؛ سپس در سال ۱۹۷۵، دفتر ارشد در ممینگن آلمان باز شد، و از سال ۱۹۶۱ به یک کمپانی توزیع محصول ارتقا یافت. نوسانات ارزی مشکلاتی را برای هر دو بازار بوجود آورد که با اینکه ترن اور هنوز افزایش میافت اما بر آمار فروش تاثیر منفی می گذاشت.

T. E. Fساخت کارخانه در سنت جاست – سال ۱۹۸۶
۱۹۷۶

در سنت لوییس، جورابهای پیشگیری با نام تجاری Ibici عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت

در همان زمان، سنت گالت تولید محصولی مشابه با نام سامسون و دلیله را ترسیم کرد. بعد از آن جورابهای ضد لختگی تولید شدند، همچنین زانو بند و بانداژهای کشی ورزشی از سایت تولید فرانسه. اما بعد از چند سال، بدلیل کاهش تقاضا، تولید و فروش برخی از آنها متوقف شد. این یکی از آن بسیار تلاشهای کمپانی بود که ریسک می کرد و یک برنامه گسترده را اجرا می کرد.

کمپانی سیگواریس در برن فورد امریکا – سال ۱۹۸۸
۱۹۸۱

همکاری جدید میان T.E.F و گانزونی سنت لوییس

آغاز همکاری بین Tricotage Elastique du Forez (T.E.F) در سنت رامبرت و گانزونی سنت لوییس. کمپانی خانوادگی فرانسوی با ۶۷ سال تجربه دانش خود را به اشتراک گذاشت و گانزونی برند خوشنام سیگواریس و سهم بزرگ خود را از بازار شریک شد. گانزونی صاحب ۵۰ درصد از سهام T.E.F گردید با داشتن اختیار افزایش سرمایه. این همکاری موفقیتهای بعدی در فرانسه را پایه گذاری کرد. همان سال برنامه ساخت کارخانه سیگواریس در سنت پائولوی برزیل را مشخص کردند.

کارخانه سیگواریس در سنت پائولو، برزیل سال ۱۹۸۸
۱۹۸۸

Christian Ganzoni-Wettmer

پس از آموزشهای سخت در امریکا و برزیل، از بین همه، اقتصاد دان تاجر در سال ۱۹۸۴ شروع به کار برای کمپانی کرد. در سال ۱۹۹۳، او پس از پدرش، ورنر گانزونی شوارتزن باخ، به سمت مدیریت اجرایی رسید. او در ایجاد ساختارگروهی و جهانی شدن این گروه کمک کرد. با شروع سال ۲۰۰۲ او مسئولیت پروژه های صنعتی و منابع انسانی در سطح گروه را با مدیریت سیگواریس در وینترتور به عهده گرفت. این همبستگی بوجود آمده در بین ملیتهای مختلف باعث شد تا وی بعنوان یکی از اعضای هیات مدیره با وظایف و مسئولیتهای ویژه انتخاب گردد. در سال ۱۹۸۸، گانزونی صاحب تمام سهام T.E.F گردید و کمپانی به گروههایی تقسیم شد. در سال ۱۹۸۹، یک واحد اجرایی به کارخانه واقع در سنت جاست سنت رامبرت که در سال ۱۹۸۶ تاسیس شده بود اضافه گردید؛ در سال ۱۹۹۱ بسته بندی متمرکز شد. کسب و کار پر رونق بود. در طول پنج سال گانزونی فرانسه سود خود را تا صد میلیون فرانک، دوبرابر کرد. در سنت گالن، در عرض یکسال برگشت سرمایه تا حدودا ۲۰ درصد افزایش یافت. ۹۲ درصد محصولات، جورابهای درمانی و پیشگیری بودند. در کشورهای دیگر در سال ۱۹۸۸، در بردفورد، کانکتیکوس امریکا شرکت SIGVARIS Inc و در سنت لورن کبک کانادا Sigvaris Corp تاسیس شدند.

Christian Ganzoni-Wettmer (متولد سال ۱۹۵۵) تا سال ۲۰۱۰ در گانزونی سنت گالن و گروه سیگواریس فعالیت می کرد
۱۹۸۹

Stefan Ganzoni-Stăhli

پس از تحصیل و کسب دانش بعنوان مهندس نساجی کار خود را در گانزونی سنت لوییس در سال ۱۹۸۶ شروع کرد. او از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۶ مدیر عامل سیگواریس فرانسه بود. در آغاز سال ۱۹۹۴، او گروه سیگواریس را به همراه برادرزاده های خود کریستیان و کاسپر گانزونی مدیریت می کرد. در پایان سال ۲۰۱۰، او مسئولیت اجرایی خود را به Urs Toedtli انتقال داد. او یکی از افراد وابسته کمپانی خانوادگی و هیات اجرایی بود و به موسیقی عشق می ورزید. سال ۱۹۸۹ در اتحادیه اروپا و همچنین ایالات EFTA یک کمیته تخصصی برای هماهنگ سازی استانداردهای جورابهای کشی درمانی بوجود آمد که موجب ترس از پایین آمدن آمار فروش می شد و باعث رکود فروش در تقریبا تمام کشورهای واردکننده گشت. (فرانسه و سوییس، هرکدام یک میلیون جفت). ساختمان اجرایی در سنت گالن توسعه داده شد و صد و بیست و پنجمین سالگرد کمپانی جشن گرفته شد و تاریخچه کمپانی منتشر گردید.

استفان گانزونی اشتالی (متولد ۱۹۴۸) تا سال ۲۰۱۰ در گانزونی سنت لوییس و گروه سیگواریس فعالیت می کرد
۱۹۹۱

Casper Ganzoni – Rechsteiner

بعد از ورودش به گانزونی سنت گالن در سال ۱۹۹۲، سیستم SAP را در قسمت اروپایی کمپانی راه اندازی کرد. تا سال ۲۰۰۰، وی مسئول بخشهایی از گانزونی سنت گالن و سیگواریس برزیل بود. با شروع سال ۲۰۰۲، کارآفرین ثابت قدم، مسئول گروه کشوری که از سنت گالن هدایت می شد بود. در پایان سال ۲۰۰۸، او از فعالیتهای اجرایی کناره گیری کرد و در ابتدای سال ۲۰۱۱، سهام خود را به استفان گانزونی و کریستیان گانزونی فروخت. در سال ۱۹۹۱، تمایل به انزوای کشور قبل از رای گیری الحاق سوییس به اتحادیه اروپا تاحدودی برای گانزونی سنت گالن دردسر ساز شد. خلاصه گزارش سالیانه می گفت: اگر در انزوای باشکوه خود باقی بمانند، دیگر چیز با ارزشی برای کوهای آلپ پاک در صبحهای طلایی و بعد از ظهرهای درخشان باقی نمی ماند. کسب و کار در فرانسه رونق گرفته بود و فقط محصولات ورزشی با برند TEF خیلی مورد تقاضا نبودند.

Casper Ganzoni – Rechsteiner (متولد ۱۹۵۹) تا سال ۲۰۰۸ در گانزونی و گروه سیگواریس فعالیت داشت
۱۹۹۳

سیگواریس در ۷۷ کشور به عنوان برند اختصاصی ثبت گردید

با تصویر بروشور Insight که به شش زبان چاپ شده بود، گروه سیگواریس بعنوان یک کمپانی خانوادگی و جهانی با یک مضمون جدید معرفی گردید. با این شعار: “Wir von SIGVARIS sind da” (سیگواریس در خدمت شماست). زمانی که سنت گالن توانست قیمت حقیقتا بالای محصولات خود را نگه دارد، گانزونی فرانسه اولین کاهش آمار فروش خود را بعد از ۲۷ سال رشد تجربه می کرد.

فشار درمانی برای ورزشکاران، بازار جدید برای سیگواریس
۱۹۹۵

برای استفاده بهتر از هم افزاییها، برنامه مشترک دو شرکته که برای دهه ها رعایت می شد کنار گذاشته شد

اولین جلسه مدیریت بین المللی در تلاش جهت فهم و قبول این تغییر برگزار شد. گروه مدیریت جدید استراتژی تازه ۲۵ صفحه ای را ارائه کردند. در آن فضاهایی مشخص برای بهبود و بهینه کردن سایت تولید در نظر گرفته شده بود در حالی که پتانسیل مشخصی برای محدوده بازاریابی مشهود نبود. در قسمت اصلی کار یعنی بخش پزشکی، برای اولین بار کشورها به گروههایی خلاصه و دسته بندی شده بودند.

سری ۵۰۰ سیگواریس، و جورابهای پیشگیری
۱۹۹۶

شتابزدگیها در کمپانی سیگواریس امریکا از سال ۱۹۸۸ به بعد نسبتا موفق بود

برای سریعتر عمل کردن در بازار، آنها تصمیم گرفتند یک کارخانه در شهر پیچتری نزدیک آتلانتا در جورجیا برپا کنند. هدف اصلی: درآمد. اهداف دراز مدت: امکان حائز اهمیت شدن محصولات تولید شده در امریکا در بازارهای اصلی اروپا. گسترش کار همچنین در برزیل: کارخانه جدیدی در سنت پائولو تاسیس شد. چندین درخواست از طرف کمپانیهای بزرگ دیگر برای حق توزیع کنندگی دریافت شد که سیگواریس قبول نکرد. رقابت در تمام بازارها بالا گرفت.

محل بافندگی ساختمان جدید که در سال ۱۹۹۷ در شهر پیچتری ایالت جورجیای آمریکا بازگشایی شد
۱۹۹۸

اتحادیه مالی بعد از یک طراحی شرکتی جدید به اجرا درآمد

حسابهای بانکی تلفیقی، شاخص شدند و این بیانگر یک شرکت کاملا سالم با سرمایه اختصاصی سهام ۶/۶۹ درصد و داراییهایی با ارزش ده برابری وامهای دراز مدت بود. رقابت رو به رشد از خود آثاری بجا گذاشت. بازسازی ترازنامه در آلمان الزامی شد. سوییس فارغ از این قوانین، بصورت یک جزیره خوشبخت باقی ماند و سهم بازار سیگواریس با برتری ۵۰ درصدی در سال ۱۹۹۳ مشهود بود.

برند دیافان در فرانسه مشهور شد. سال ۲۰۰۱
۲۰۰۰

تمام بازارهای مهم، بجز آلمان، سال خوبی را گذراندند

۷۰ درصد مشتریها، جوراب مورد نیاز خودشان را در عرض تنها یک روز کاری بعد از سفارش دریافت می کردند. تا فقط چند سال پیش از آن، این آمار به سختی به ۵۰ درصد می رسید. با اولین برنامه بازاریابی در سطح گروه جهانی و جوراب مخصوص سفر بنام تراونو که در چندین بازار همزمان عرضه شده بود، هزاره جدید با اعلامی شبیه به انفجار توپ، آغاز گردید.

روسیه - بازار بعدی / جورابهای درمانی بعنوان کالاهای پزشکی
۲۰۰۲

مدیریت گروهی بصورت مرکزی در ساختمان تازه ساز مدیریتی سیگواریس در شهر وینترتور متمرکز شد

قرار بود که یک شعار جدید مسیر راه را مشخص کند. هدفها شامل کاهش هزینه های تولید تا ۲۰ درصد و سرمایه گذاری از منابع سرمایه مرکزی بودند. آخرین تلاش برای تولید جورابهای ورزشی Ariosa با تغییر نام به سیگواریس سلامتی با شکست مواجه شد. توزیع آنها نیز متوقف شد. جورابهای پیشگیری و جورابهای درمانی ترادیشنال سری ۵۰۰ بهترین عملکرد را در تقریبا تمام کشورها داشتند.

ساختمان جدید کارخانه در برزیل. سال ۲۰۰۳
۲۰۰۴

ده درصد از ۸۷۹ پرسنل گانزونی، آلمانی زبان هستند

کمپانی روزانه ۱۱۰۰۰ جفت جوراب می فروشد. هیچ کدام از تلاشهای کمپانی برای گسترش محصولاتی مانند wrap های کشی، جورابهای بیمارستانی و محصولات پیشگیری، آنچنان که انتظار می رفت به نتیجه نرسید. فرانسه، که تقریبا نیمی از حجم فروش را به دست گرفته بود، از سنت گالن پیشی گرفت. مشارکت سنت گالن ۳۴ درصد و سهم سایتهای جدید در امریکا به ۱۷ درصد رسید. در آلمان نیز، بالاخره بعد از چندین سال، آمار فروش افزایش یافت. یک کارخانه نوظهور جدید نیز در Jundiai برزیل جایگزین کارخانه در سنت پائولو گردید.

چالش جدید: بازار چین در آینده
۲۰۰۸

سالهای رکورد و بالا بودن تقریبا به سالهای فروش طبیعی و ثابت رسیدند

اگر بخواهیم گزیده ای از گزارش سالیانه را اینجا بیاوریم اینطور میگوییم: “اگر در وضعیت موجود تغییری ایجاد نشود و اتفاقی نیفتد، می توانیم مانند گذشته به کار خود ادامه بدهیم.” با بیش از ۶۰ درصد، فرانسه موتور اصلی گروه گانزونی شد که با ریسکهایی همراه بود. انتظار می رفت در بازارهای دیگر نیز با رشد قابل توجه فروش و رسیدن به تراز بالاتر در پنج سال آتی مواجه باشند. در سال ۲۰۰۸، بخش خدمات مشتریان و لوجستیک فرانسه، در مرکز شهر هونینگ فرانسه شروع به کار کردند. مهمترین چالش بعدی کنار گذاشتن ردپای پاهای چوبی استاندارد بود. محصول جدید ۲۰۰۹: سیگواریس ورزشی

مرکز لوجستیک در هونینگ فرانسه، بازگشایی در سال ۲۰۰۸
۲۰۱۰

Urs H. Toedtli اولین مدیرعامل گروه سیگواریس بدون داشتن نسبت خانوادگی

به عنوان اولین وظیفه مهمش، یعنی، تقویت و استحکام کار گروهی، او که عضو قدیمی گروه بین المللی Sefar بود (کمپانی خانوادگی سوییسی که در سال ۱۸۳۳ تاسیس شده بود) می توانست به راحتی از مهارتهای تحلیلگرانه و فرهنگی اش بهره ببرد. در آنجا وظیفه سنگین او، ائتلاف حوزه های کمپانی با فلسفه و مدیریتهای مختلف و تدارک یک تراز جدید استراتژیک برای آنها بود که موفق هم شد. به همراه همسر و چهار دخترش، عاشق دریانوردی و کاپیتانی بود. در سال ۲۰۱۰، از زمانیکه مدیریت گروه به مدیر باتجربه Urs Toedtli واگذار شد، با روشهای مدیریت جدید، تجانس بین دارایی و مدیریت اجرایی میسر گردید. در سال ۲۰۱۱ بخش فناوری پیشرفته کمپانی در شهر Andrezieux فرانسه آغاز به کار کرد.

Urs H. Toedtli متولد ۱۹۶۲
۲۰۱۲

جمع پرسنل سیگواریس در کل دنیا به ۱۳۶۵ نفر رسید

در سال ۱۹۹۴، گروه سیگواریس ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار جفت جوراب تولید کرد، ۶۹۰ نفر پرسنل داشت و فروش خالص به ۸۵ میلیون و چهارصد هزار فرانک سوییس رسید. در سال ۲۰۱۲، گروه سیگواریس هفت میلیون و ۲۰۰ هزار جفت جوراب تولید کرد، ۱۳۶۵ نفر پرسنل داشت و فروش خالص ۲۲۱ میلیون فرانک سوییس بود. بازارهای جدید در برزیل و امریکا خیلی فعال بودند و هنوز پتانسیل زیادی برای کار در آنجا وجود داشت. از هر ده کالای ساخت سوییس، ۹ تای آن جوراب واریس بود.

نشان بالای افتخار Erich-Kreig برای Stefan Ganzoni در سال ۲۰۱۰
۲۰۱۳

شروع به کار خط تولید دو محصول جدید

طراحی شرکت جدید، به همراه تغییر نام تمام زیرمجموعه ها به نام واحد SIGVARIS، یک موفقیت محسوب می شد. دو محصول تولیدی جدید Sigvaris Well Being و Sports فروش خوبی داشتند. به نظر می رسید دیگر زمان کنار گذاشتن تفاوتها بود. سایت تولید در شانگهای چین در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شد و رفته رفته توسعه پیدا کرد. کارها طبق برنامه پیش می رفتند و کمپانیهای توزیع کننده جدید در اتریش و مکزیک کار خود را شروع می کردند.

از تولیدکننده جوراب تا مشاوره پزشکی: اتحادیه بین المللی فلبولوژی (UIP) جلسه عمومی در بوستون در سال ۲۰۱۳
۲۰۱۴

سیگواریس سالگرد ۱۵۰ سالگی خود را جشن می گیرد

گروه سیگواریس با دفتر مرکزی وینترتور، ۱۴۰۰ پرسنل در سراسر جهان دارد و کارخانه های وابسته با کیفیت تولید یکسان در سوییس، فرانسه، برزیل و امریکا در حال تولید هستند و زیرمجموعه های توزیع کننده وابسته سیگواریس نیز در آلمان، اتریش، انگلستان، کانادا، چین، استرالیا و مکزیک فعال هستند. محصولات سیگواریس در هفتاد کشور موجودند.

لوگو جشن ۱۵۰ سالگی سیگواریس: هر روز یک قدم جلوتر
۲۰۱۵

سیگواریس مجموعه پانی ترسا مدیکا، شرکتی موفق و پیشرو در لهستان را به گروه خود اضافه می کند

با الحاق پانی ترسا مدیکا، گروه سیگواریس جایگاه خود را در بازار به سرعت رو به رشد لهستان محکم می کند. پانی ترسا بواسطه رعایت استانداردهای بالای پزشکی خوشنام است و بسیاری از مصرف کنندگان اروپای شرقی به این برند وفادار هستند. به عنوان بخشی از برنامه توسعه کاری، گروه سیگواریس تمرکز روی محصولات سنتی داخلی پانی ترسا را ادامه می دهد چرا که سهم قابل توجهی از بازار به آنها اختصاص دارد. این تمرکز، به کمپانی امکان شناسایی پلتفرم پتانسیل رشد در بازارهای اروپای شرقی را می دهد و مجال بهره برداری از بازار جدید را پیدا می کند.

پانی ترسا مدیکا – لهستان
۲۰۱۶

سیگواریس AG بعنوان یک ذینفع کوچک، ۶۰ درصد سهام از Farberei Kronbuhl AG در ویتنباخ را که در زمینه رنگرزی فعال است صاحب می شود

الحاق کامل رنگرزی کرونبول یک قدم مثبت و با اهمیت است که موجب بهینه سازی پروسه های کاری آینده شده و بدنبال آن هم افزایی خواهد داشت. هر دو کمپانی به کار مستقل از همدیگر در بازار ادامه می دهند، تداخلها خلاصه و مفیدند. در نتیجه، سیگواریس انعطاف پذیری بیشتر و فضای بیشتر و کاربردی تری را برای کنترل و مدیریت قدمهای مهم کاری پیدا می کند.

Farberei Kronbuhl، ویتنباخ، سوییس
۲۰۱۶

سایت تولید جدید سیگواریس در ایتالیا

با شروع سال ۲۰۱۶، گروه سیگواریس، یک سایت جدید در سیلا، ترویسو راه اندازی می کند و جایگاه خود را در بازار ایتالیا تقویت می کند. با این سایت جدید، کمپانی پلتفرم رشدی جدیدی را در اروپا پایه گذاری می کند که میتواند منجر به دستیابی به بازارهای جدید شده و بر ایجاد رابطه نزدیک با مشتریان متمرکز شود و برای رشد بیشتر، محصولات جدید خود را سریعتر و راحتتر معرفی کند.

سیگواریس در سیلا ایتالیا
۲۰۱۶

Andreas Schonenberger مدیر عامل جدید گروه سیگواریس

هیات مدیره هولدینگ سیگواریس ، آندرآس شونن برگر را بعنوان مدیرعامل و رییس گروه اروپای مرکزی، شمالی و شرقی که در سنت گالن مستقر بود انتخاب می کند.آندرآس بطور رسمی از اول ماه جون ۲۰۱۶ به جای Urs Toedtli فعالیت خود را آغاز می کند.

آندرآس شونن برگر (متولد ۱۹۶۲) در رشته اقتصاد و علوم اجتماعی در دانشگاه بازل تحصیل کرده و در سال ۱۹۸۸ فارغ التحصیل شده بود. او تا جون ۲۰۱۴ در سمت مدیر عاملی سیگواریس در سنت گالن فعالیت کرد و مسئول بازارهای سوییس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اسکاندیناویا، اروپای شرقی و همینطور استرالیا، خاور میانه و خاور دور بود. او تجربه سالهای طولانی در امر مدیریت داشت و همچنین دانش گسترده ای در زمینه های کسب و کارهای پزشکی و سلامتی. قبل از ورود به سیگواریس، برای کمپانیهای مراقبتهای بهداشتی مصرف کننده و شرکتهای دارویی مانند Sanofi، بایر و روشه، در سطح داخلی و بین المللی، در اسپانیا، آلمان و امریکا، کار کرده بود. آندرآس شونن برگر متاهل است و چهار پسر دارد.

Andreas Schonenberger متولد ۱۹۶۲
۲۰۱۶

سیگواریس، کمپانی BiaCare امریکا را به گروه خود اضافه کرد

BiaCare بعنوان یک شرکت با ایده های جدید در تولید، توسعه و بازاریابی Velcro wraps شورت استرچها و همچنین محصولاتی دیگر بر پایه کامپرشن مناسب بیماران مبتلا به نارساییهای وریدی و لنفاوی، به خوبی شناخته شده است. با الحاق BiaCare، گروه سیگواریس جایگاه خود را در بازارهای به سرعت رو به رشد بار دیگر استحکام بخشید. BiaCare بدلیل رعایت استانداردهای بالای پزشکی خوشنام است و مورد اعتماد بسیاری از درمانگران و پزشکان قرار دارد. سری جدید و نوظهور محصولات BiaCare بر پایه کامپرشن که در درمان لنف ادم، لیپ ادم، نارسایی های مزمن وریدی و ورمهای پبشرفته کاربرد داشتند به سرعت باعث رشد و توسعه برند سیگواریس شدند.

CompreFLEX-LITE محصول BiaCare
۲۰۱۷

توسعه کمپانی در شهر Peachtree جورجیای امریکا

بعد از گذراندن دو سال مفید از لحاظ برنامه ریزی و ساختار، توسعه کمپانی در شهر Peachtree صورت گرفت. دوبرابر شدن ظرفیت تولید این اجازه را داد که دفاتر مرکزی شمال امریکا به زیر یک سقف بیایند و فضای کافی برای رشد در آینده را داشته باشند.

از چپ به راست: Andreas Schonenberger مدیر عامل گروه سیگواریس، Stefan Ganzoni مالک کمپانی، Christian Ganzoni مالک کمپانی، Scot Dube قائم مقام مدیر عامل سیگواریس امریکا
۲۰۱۸

فروش جهانی رکورد زد

با رشد ثابت، بویژه در بازارهای شمال و جنوب امریکا، ۲۰۱۸ تبدیل به یک سال موفق و خارق العاده برای گروه سیگواریس گردید: کمپانی رکورد تاریخی فروش را در این سال ثبت کرد.

سال ۲۰۱۸ سیگواریس در فروش خود رکورد تازه ای کسب کرد
۲۰۱۹

تبدیل SIGVARIS به SIGVARIS GROUP

از ژانویه ۲۰۱۹، قرار شد SIGVARIS GROUP بعنوان تنها لوگوی سیگواریس در تمام کشورها استفاده شود همینطور در تمام محدوده های تخصصی مرتبط فشار درمانی. بنابراین برند نام کمپانی کاملا از برند کالاها مجزا شد. این ساختار جدید موجب تسهیل در الحاق کالاهای جدید احتمالی دیگر در آینده که ممکن است در دسته کالاهای سیگواریس قرار بگیرند میشود. تمام راه حل ها و پیشنهادات گروه سیگواریس در جهت رفع نیازهای مشتریان است.

۲۰۱۹

توسعه ساختار سهامداران به NxG

بخشی از سهام به نسل بعدی انتقال خواهد یافت – تصمیم برجسته ای جهت بقای کمپانی در آینده و تعلق آن به خانواده برای سالهای طولانی

۲۰۱۹

``زندگیتو بکن، خودت باش``. برند احیا شده ی سیگواریس در بازار موجود خواهد شد

تقسیم بندی جدید و ظاهر تازه برند برای محصولات پزشکی متراکم کننده، سیگواریس، همچنین جهت گیری جدید گروه سیگواریس را از اواسط سال برای مصرف کنندگان قابل مشاهده و ملموس می کند. بسته های محصول تازه طراحی شده به نقاط فروش ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک، برزیل و فرانسه می رسند. با شعار «زندگتو بکن، خودت باش. »، محصولات سیگواریس به دارندگان خود این امکان را می دهد که با عزم و اراده، زندگی فعالی داشته و به سبک خود وفادار بمانند. بدون تن دادن به محدودیتها

۲۰۱۹

استفان و کریستیان گانزونی بعنوان کارآفرینان نمونه سال ۲۰۱۹ جایزه گرفتند

استفان و کریستیان گانزونی بعنوان کارآفرینان نمونه سال ۲۰۱۹ در دسته کسب و کارهای خانوادگی سوییس جایزه گرفتند. جایزه “کارآفرین نمونه سال” یک جایزه بسیار افتخارآمیز و ارزشمند است و دستاوردهای کارآفرین را نشان می دهد. این برنامه که توسط EY تهیه می شود در حال حاضر در ۷۰ کشور برگزار می شود و امسال برای بار بیست و دوم در سوییس برگزار گردید. ۴۵ کارآفرین سوییسی در برنامه ۲۰۱۹ شرکت کرده بودند. در گروه های: خدمات و بازرگانی، کارآفرین نوظهور، کسب و کار خانوادگی، و علوم و صنایع مربوط به فناوری در زندگی روزانه. با کارآفرینان شرکت کننده در یک پروسه متمرکز مصاحبه هایی همراه با بازدید از کمپانی صورت گرفت که بر اساس مشاهدات نفرات برتر در هر گروه انتخاب شدند.

استفان و کریستیان گانزونی بعنوان کارآفرینان نمونه سال ۲۰۱۹ جایزه گرفتند